Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5631470367
Rok założenia:
2024

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Poznań, Urbanowska 2 lok. 2
Studio Darnok to miejsce założone głównie z myślą o osobach zmagających się z problemami skórnymi. ...
Poznań, os. Czecha 73 lok. b
Prowadzimy sklep zielarski, w którym znajdą Państwo szeroki wybór produktów z zakresu medycyny natu...
Kapsuła balansująca to wynik zaawansowanej technologii opartej na naukowej mądrości założyciela Fun...
MedicaLaser w swojej ofercie posiada szereg nowatorskich technik leczenia, w tym zabiegi z osoczem ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Maria Powaga Gabinet Zabiegowy Emilia" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5631470367.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Kórnik w województwie wielkopolskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2024 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Śremska 10B lok. 1. Kod pocztowy do korespondencji to: 62-035 Kórnik. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.3927901791736N, 16.9234617532827E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: powaga-67@wp.pl. Przedsiębiorstwo "Maria Powaga Gabinet Zabiegowy Emilia" działa od lat w branży Medycyna naturalna.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Zakres działalności

Kontakt

Kontakt Maria Powaga Gabinet Zabiegowy Emilia

Maria Powaga Gabinet Zabiegowy Emilia, Kórnik

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Maria Powaga Gabinet Zabiegowy Emilia


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.