Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9161248141
REGON: 386035019
Rok założenia:
2020

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmuję się przede wszystkim budowaniem domów od podstaw. Obejmuje to budynki jednorodzinne, jak ró...
Na początku prowadzenia działalności zajmowaliśmy się świadczeniem usług budowlanych. Z czasem posz...
Wrocław, gen. Pułaskiego 26 lok. 13
Jeśli szukasz solidnej i profesjonalnej pomocy w dziedzinie remontów i prac budowlanych, to właśnie...
Specjalizujemy się w usługach związanych z realizacją przewiertów i przecisków sterowanych, oferuje...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Marek Tarka Taro" w rejestrze gospodarczym to: 9161248141. Firma ma numer REGON: 386035019.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Milicz w województwie dolnośląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2020. Firmę można odwiedzić pod adresem: Grunwaldzka 14 lok. 2. Kod pocztowy do korespondencji to: 56-300 Milicz. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.5244032549963N, 17.2761171710459E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: marektarka@op.pl. Przedsiębiorstwo "Marek Tarka Taro" działa od lat w branży Usługi budowlane.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 696 833 203 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Marek Tarka Taro

Marek Tarka Taro, Milicz

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Marek Tarka Taro


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.