Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6793232865
REGON: 52122753600000
KRS: 0000954112
Rok założenia:
2022

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jesteśmy licencjonowaną agencją pośrednictwa pracy, która specjalizuje się w rekrutowaniu wykwalifi...
W branży działamy już od ponad 15 lat. Dla naszych klientów organizujemy pracę w charakterze opieku...
Derksen Polska w Gliwicach oferuje usługi z zakresu pośrednictwa pracy, pracy tymczasowej i doradzt...
Głównym profilem działalności firmy Sep Peeters Polska jest pośrednictwo pracy. Mamy przygotowany d...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Marchez Consulting Polska Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 6793232865. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 52122753600000. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000954112.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Kraków w województwie małopolskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2022 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Lipowa 3D. Kod pocztowy do korespondencji to: 30-702 Kraków. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.0911923N, 20.011175E. Firma "Marchez Consulting Polska Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność w branży Biura pośrednictwa pracy.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Marchez Consulting Polska Sp. z o.o.

Marchez Consulting Polska Sp. z o.o., Kraków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Marchez Consulting Polska Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.