Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9451986551
REGON: 356720247
Rok założenia:
2003

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W naszej szkole dbamy o to, by studenci otrzymali nie tylko aktualną i szeroką wiedzę specjalistycz...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Małopolska Wyższa Szkoła im. J. Dietla" w rejestrze gospodarczym to: 9451986551. Numer REGON firmy to: 356720247.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Kraków w województwie małopolskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2003 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na św. Wincentego 4. Korespondencyjny kod pocztowy to: 31-532 Kraków. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.0689N, 20.11022E. "Małopolska Wyższa Szkoła im. J. Dietla" to firma działająca w branży Niepubliczne szkoły wyższe.

Realizując działania edukacyjne z zakresu studiów wyższych oraz podyplomowych, uczelnia prowadzi także badania naukowe w swojej dziedzinie. Wszechstronny rozwój studentów wraz z dostępem do najnowszych wyników badań i światowych trendów w dziedzinach, w których specjalizuje się uczelnia, zapewnia profesjonalna kadra naukowa z wysokimi kwalifikacjami.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 12 428 24 50.

Kontakt

Kontakt Małopolska Wyższa Szkoła im. J. Dietla

Małopolska Wyższa Szkoła im. J. Dietla, Kraków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Małopolska Wyższa Szkoła im. J. Dietla


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.