Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7121610161
REGON: 430821936
Rok założenia:
2007
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, al. Jana Pawła II 29
Firma działa od 2012 roku. Jej pracownicy mają nie tylko doświadczenia i wiedzę fachową, ale też od...
Warszawa, Karmelicka 19 lok. 150
Naszą specjalnością jest przeprowadzanie audytów. Z ich pomocą można regularnie i, co najważniejsze...
Klienci biura audytorskiego Audyt Partner, mogą liczyć na kompleksową obsługę oraz fachowe doradztw...
Głównym profilem naszej działalności są usługi audytorskie, które wykonujemy zgodnie z krajowymi st...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7121610161 została umieszczona firma: "Malczewska Maria. Biuro audytorskie". Firma ma numer REGON: 430821936.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Nałęczów w województwie lubelskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2007 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Prusa 15A. Korespondencyjny kod pocztowy to: 20-620 Nałęczów. Kompletne współrzędne GPS to: 51.2817453241905N, 22.2212846890099E. Firma "Malczewska Maria. Biuro audytorskie" prowadzi swoją działalność w branży Usługi audytu.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 502 243 770 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Malczewska Maria. Biuro audytorskie

Malczewska Maria. Biuro audytorskie, Nałęczów

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Malczewska Maria. Biuro audytorskie


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.