Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5251338259
REGON: 012413158
Rok założenia:
2001
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, Dzieci Warszawy 26 lok. 12
Mój gabinet działa od 2013 roku, niosąc pomoc wszystkim osobom, które zgłaszają się tutaj z różnego...
Zależy nam na rozbudzeniu wiary, że zmiana jest możliwa. Wspieramy podopiecznych w tej trudnej drod...
Warszawa, Kazury 2a lok. 7
Jestem doświadczonym psychologiem sportu, który oferuje wszechstronną pomoc w zakresie rozwoju psyc...
W pracy z najmłodszymi i dorosłymi pacjentami wykorzystuje terapię schematów i psychologię poznawcz...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Magdalena Jusińska Studio Psychoterapii I Treningu S.C." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5251338259. Firma ma numer REGON: 012413158.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Warszawa w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2001 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Schroegera 12 lok. 2. Kod pocztowy do korespondencji to: 01-822 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.278222N, 20.9529831E. "Magdalena Jusińska Studio Psychoterapii I Treningu S.C." to firma działająca w branży Psycholodzy.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Magdalena Jusińska Studio Psychoterapii I Treningu S.C.

Magdalena Jusińska Studio Psychoterapii I Treningu S.C., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Magdalena Jusińska Studio Psychoterapii I Treningu S.C.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.