Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9721169857
REGON: 300700739
Rok założenia:
2017

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Współpracujemy z wieloma firmami w całym kraju oraz za granicą. Zajmujemy się tworzeniem własnych r...
W Formacji Piękna wykonuję przede wszystkim zabiegi kosmetyczne obejmujące skórę twarzy. Ich celem ...
Już od 1998 roku zajmujemy się produkcją kontraktową, profesjonalnym doradztwem w zakresie koloryst...
Witaj w świecie Jo Lillé, gdzie piękno i harmonia z naturą są nieodłącznymi elementami codziennej p...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "M-Company Rafał Łysek; M-style; M-trans;" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 9721169857. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 300700739.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Poznań w województwie wielkopolskim. Działa na rynku od 2017 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: os. Jana III Sobieskiego 6. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 61-654 Poznań. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.4610418075553N, 16.9151667246122E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: mstyle.kosmetyki@gmail.com. Branża Producenci i hurtownie kosmetyków to dziedzina, w której firma "M-Company Rafał Łysek; M-style; M-trans;" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt M-Company Rafał Łysek; M-style; M-trans;

M-Company Rafał Łysek; M-style; M-trans;, Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie M-Company Rafał Łysek; M-style; M-trans;


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.