Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6281145755
REGON: 121305148
Rok założenia:
2010

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Asortyment sklepu motoryzacyjnego Ed-Oil wyposażyliśmy w setki artykułów, które kupują u nas profes...
Od 2016 roku spółka dostarcza do klientów ciecze przemysłowe i smarne, które są wykorzystywane w ró...
Katowice, Kołodzieja 7a
Wieloletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej, pozwala zapewnić klientom fachowe doradztwo w do...
Jesteśmy licencjonowanym polskim dystrybutorem znakomitych szwajcarskich olejów i smarów PANOLIN, a...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Lubrication Mariusz Gębalski" w rejestrze gospodarczym to: 6281145755. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 121305148.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Dulowa w województwie małopolskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2010 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Stefana Batorego 1. Kod pocztowy do korespondencji to: 32-545 Dulowa. Kompletne współrzędne GPS to: 50.1432237672367N, 19.5292066511264E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: mariuszgebalski@op.pl. Firma "Lubrication Mariusz Gębalski" prowadzi swoją działalność w branży Paliwa, oleje i smary.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 667 383 454 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Lubrication Mariusz Gębalski

Lubrication Mariusz Gębalski, Dulowa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Lubrication Mariusz Gębalski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.