Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6472432744
REGON: 243305470
Rok założenia:
2013

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Czechowice-Dziedzice, Jana Sobieskiego 12b
Jeśli poszukujesz dobrego, solidnego sprzętu sportowego, wybór sklepu Di-Ja, będzie strzałem w dzie...
Oferuję kompleksowe zabiegi terapii masażu wykonywane z troską o bezpieczeństwo klientów. Jestem za...
Jesteśmy dla tych, którzy sport traktują jak nieodłączny element swojego życia. Jeżeli chcesz się p...
NordicSklep to miejsce założone dla zaawansowanych oraz stawiających pierwsze kroki związane z nord...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6472432744 została umieszczona firma: "lsm-sport.pl". Numer REGON firmy to: 243305470.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Rogów w województwie śląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2013. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Rogowiec 40. Kod pocztowy do korespondencji to: 44-362 Rogów. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 49.9862714652047N, 18.3485482680938E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@lsm-sport.pl. "lsm-sport.pl" to firma działająca w branży Sklepy z artykułami i sprzętem sportowym.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 665 082 160.

Kontakt

Kontakt lsm-sport.pl

lsm-sport.pl, Rogów

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie lsm-sport.pl


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.