Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9691506705
KRS: 0000291770
Rok założenia:
2007
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Od dwudziestu lat firma AGM z Zabrza prowadzi działalność konsultingową oraz szkoleniową. Ma bogate...
W mojej pracy skupiam się na dwóch kluczowych obszarach: doradztwie zawodowym oraz działalności Hea...
Katowice, Rolna 43 B
Oferujemy Państwu kompleksowe usługi w zakresie konsultingu, a w szczególności konsultingu spawalni...
Kraków, Czerwone Maki 57 lok. 43
Jesteśmy świadomi, że każdy biznes jest inny, dlatego podchodzimy do każdego klienta indywidualnie....

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Lf Silesia Agnieszka Luty, Tomasz Fahrenholz Sp.j." w rejestrze gospodarczym to: 9691506705. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000291770.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Gliwice w województwie śląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2007 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Warmińska 21. Kod pocztowy do korespondencji to: 44-100 Gliwice. Kompletne współrzędne GPS to: 50.329412265413N, 18.7206725663908E. Przedsiębiorstwo "Lf Silesia Agnieszka Luty, Tomasz Fahrenholz Sp.j." działa od lat w branży Konsulting.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Lf Silesia Agnieszka Luty, Tomasz Fahrenholz Sp.j.

Lf Silesia Agnieszka Luty, Tomasz Fahrenholz Sp.j., Gliwice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Lf Silesia Agnieszka Luty, Tomasz Fahrenholz Sp.j.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.