Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5861938420
REGON: 220636390
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasz dwukondygnacyjny dom oferuje 14 stylowych apartamentów oraz pokoje dla 2, 3 lub 4 osób są idea...
Mikoszewo to wyjątkowe miejsce na mapie Polski. Tutaj spotykają się razem wody Wisły i Bałtyku. Zal...
Nasz ośrodek gwarantuje Państwu w pełni satysfakcjonujący wypoczynek nad morzem. Do dyspozycji posi...

O firmie

Firma "Lech Śleziński" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5861938420. Firma ma numer REGON: 220636390.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Gdynia w województwie pomorskim. Początek działalności firmy na rynku to 2019 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Pucka 135. Korespondencyjny kod pocztowy to: 81-154 Gdynia. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 54.5542909N, 18.469E. Branża, w której specjalizuje się firma "Lech Śleziński" to Noclegi i kwatery prywatne.

"Lech Śleziński" oferuje swoim Gościom przyjemne i komfortowo urządzone pokoje, dostosowane do wymagań zarówno rodzin, jak i osób podróżujących samotnie lub w gronie przyjaciół. Atrakcje turystyczne i krajoznawcze jakie oferuje turystom okolica stanowi o dodatkowych walorach wypoczynku oraz czasu spędzanego w miejscowości Gdynia.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Lech Śleziński

Lech Śleziński, Gdynia

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Lech Śleziński


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.