Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7123135327
REGON: 06039370200000
KRS: 0000318672
Rok założenia:
2008

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Działamy jako niezależny operator telekomunikacyjny. Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak potrzebny ...
1.INTERNET - Oferta światłowodowa Pakiety: lekki - Pobieranie: 100 Mb/s, Wysyłanie: 100 Mb/s, Trans...
Limits to młody zespół informatyków, którzy zajmują się dystrybucją sieci bezprzewodowej. Posiada o...
Oferujemy naszym Klientom szybki dostęp do Internetu, oparty o technologię bezprzewodową i światłow...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Laboratorium Internetowe" w rejestrze gospodarczym to: 7123135327. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 06039370200000. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000318672.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Lublin w województwie lubelskim. Działa na rynku od 2008 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Junoszy 26 lok. 33. Kod pocztowy do korespondencji to: 20-058 Lublin. Kompletne współrzędne GPS to: 51.2544937N, 22.5378319E. Branża, w której specjalizuje się firma "Laboratorium Internetowe" to Usługi i dostawcy internetu.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 794 962 980 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Laboratorium Internetowe

Laboratorium Internetowe, Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Laboratorium Internetowe


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.