Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9452230507
REGON: 38445061300000
KRS: 0000805587
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Gorzów, Oświęcimska 58H
Nasza firma istnieje na rynku od kilku lat, a naszym priorytetem jest zaspokajanie potrzeb osób, dl...
Od 1996 roku dostarczamy do klientów zarówno gładkie, jak i drukowane tkaniny odzieżowe. Cały czas ...
Specjalnością firmy Vermont jest hurtowa sprzedaż tkanin i akcesoriów kaletniczych. W naszej oferci...
Łódź, Skłodowskiej-Curie 12/14
Nasza firma od ponad trzydziestu lat dostarcza Klientom najwyższej jakości materiały do produkcji m...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "La Maal Concept Sp. z o.o." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 9452230507. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 38445061300000. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000805587.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Kraków w województwie małopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2019. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Przybyszewskiego 68 lok. 37. Kod pocztowy do korespondencji to: 31-303 Kraków. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 50.08531N, 19.91647E. Branża, w której specjalizuje się firma "La Maal Concept Sp. z o.o." to Tkaniny i artykuły tekstylne.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt La Maal Concept Sp. z o.o.

La Maal Concept Sp. z o.o., Kraków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie La Maal Concept Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.