Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9131039332
REGON: 022025804
Rok założenia:
2013
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Szkolenia BHP i PPOŻ są obowiązkowe zarówno dla nowych, jak i stałych pracowników, ale również kadr...
Nasze usługi w zakresie doradztwa strategicznego obejmują głównie: - audyty biznesowe, - analizy st...
Od dwudziestu lat firma AGM z Zabrza prowadzi działalność konsultingową oraz szkoleniową. Ma bogate...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9131039332 została umieszczona firma: "Kpr Consulting. Agencja Doradztwa Personalnego. E. Kunecka". Numer REGON przedsiębiorstwa to: 022025804.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Środa Śląska w województwie dolnośląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2013. Przedsiębiorstwo znajduje się na Malczycka 4. Korespondencyjny kod pocztowy to: 55-300 Środa Śląska. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.1642689N, 16.5902811E. "Kpr Consulting. Agencja Doradztwa Personalnego. E. Kunecka" to firma działająca w branży Konsulting.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 784 665 166.

Kontakt

Kontakt Kpr Consulting. Agencja Doradztwa Personalnego. E. Kunecka

Kpr Consulting. Agencja Doradztwa Personalnego. E. Kunecka, Środa Śląska

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Kpr Consulting. Agencja Doradztwa Personalnego. E. Kunecka


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.