Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6681140572
REGON: 311195626
Rok założenia:
2001

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Firma działa na rynku już od wielu lat, oferując profesjonalny serwis sprzętu RTV. Zespół pracownik...
Głównym profilem działalności naszej firmy są kompleksowe usługi naprawcze sprzętu RTV. Zatrudniani...
Mam ponad trzydziestoletnie doświadczenie, które pozwala mi fachowo wykonać pracę. Specjalizuję się...
Wieloletnie doświadczenie właściciela Video-Service w naprawach sprzętu RTV i AGD przekłada się na ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Koszela Andrzej. Teleradiomechanika" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 6681140572. Firma ma numer REGON: 311195626.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Dobra w województwie wielkopolskim. Działa na rynku od 2001 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: pl. Mały Rynek 5. Korespondencyjny kod pocztowy to: 62-730 Dobra. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.91596N, 18.61566E. Branża, w której specjalizuje się firma "Koszela Andrzej. Teleradiomechanika" to Naprawa RTV, wideo, DVD.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 63 220 58 48.

Kontakt

Kontakt Koszela Andrzej. Teleradiomechanika

Koszela Andrzej. Teleradiomechanika, Dobra

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Koszela Andrzej. Teleradiomechanika


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.