Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8722178289
REGON: 180491797
Rok założenia:
2009

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Rozpoczęliśmy naszą działalność w 2010 roku. Prowadzimy agencję reklamową. Naszym Klientom oferujem...
Gadżety reklamowe z logiem firmy to popularna forma informowania o swojej działalności gospodarczej...
Biurowiec założyliśmy z myślą o firmach i osobach fizycznych. Na życzenie klientów wykonujemy wydru...
Jesteśmy młodym, pełnym zapału i ambitnym zespołem twórczym. Wykonujemy projekty reklam od postaw o...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Kos Mariusz Ledsight S.C. Mariusz Kos, Tomasz Bielatowicz" w rejestrze gospodarczym to: 8722178289. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 180491797.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Dębica w województwie podkarpackim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2009. Firmę można odwiedzić pod adresem: Fabryczna 12. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 39-220 Dębica. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.0536974504967N, 21.4012997232041E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: kos.mariusz@gmail.com. "Kos Mariusz Ledsight S.C. Mariusz Kos, Tomasz Bielatowicz" to firma działająca w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Kos Mariusz Ledsight S.C. Mariusz Kos, Tomasz Bielatowicz

Kos Mariusz Ledsight S.C. Mariusz Kos, Tomasz Bielatowicz, Dębica

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Kos Mariusz Ledsight S.C. Mariusz Kos, Tomasz Bielatowicz


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.