Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7642494680
REGON: 301515330
Rok założenia:
2010
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Bajośnianki są to uzdrawiające bajki interaktywne z pogranicza jawy i snu, które z jednej strony po...
W mojej praktyce psychoterapeutycznej stawiam na podejście doświadczeniowe i humanistyczno-egzysten...
Specjalizuję się w leczeniu uzależnień oraz chorób z tym powiązanych. W moim gabinecie prowadzę ter...
Jako kadra firmy Adik wspieramy małe i duże przedsiębiorstwa w ich rozwoju. W tym celu prowadzimy w...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Kontekst. Pracownia profilaktyki i psychoterapii" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7642494680. Firma ma numer REGON: 301515330.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Piła w województwie wielkopolskim. Początek działalności firmy na rynku to 2010 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Ceglana 5. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 64-920 Piła. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 53.14765N, 16.72368E. "Kontekst. Pracownia profilaktyki i psychoterapii" to firma działająca w branży Psychoterapia.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 603 309 587 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Kontekst. Pracownia profilaktyki i psychoterapii

Kontekst. Pracownia profilaktyki i psychoterapii, Piła

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Kontekst. Pracownia profilaktyki i psychoterapii


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.