Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8261208459
REGON: 71162618900000
Rok założenia:
2009

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Samochód jest podstawowym środkiem komunikacji, zwłaszcza w miejscach, gdzie nie można skorzystać z...
Zajmujemy się skupem oraz sprzedażą używanych samochodów osobowych. Zakup auta z rynku wtórnego umo...
Wólka Czosnowska, Wojska Polskiego 112
Planujesz kupić samochód z USA? Samochód ze Stanów Zjednoczonych i Kanady sprowadzi dla Ciebie firm...
Branża motoryzacyjna to świat pełen wyzwań i możliwości, a Decars doskonale wpisuje się w tę dynami...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Kołodziejczyk Mirosław. Autohandel " widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 8261208459. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 71162618900000.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Pilawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2009. Firmę można odwiedzić pod adresem: Sempołowskiej 21. Kod pocztowy do korespondencji to: 08-440 Pilawa. Kompletne współrzędne GPS to: 51.9589743137255N, 21.5263048039216E. Przedsiębiorstwo "Kołodziejczyk Mirosław. Autohandel " działa od lat w branży Sprzedaż samochodów używanych.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 25 685 68 77 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Kołodziejczyk Mirosław. Autohandel

Kołodziejczyk Mirosław. Autohandel , Pilawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Kołodziejczyk Mirosław. Autohandel


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.