Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9691641082
REGON: 38582634500000
KRS: 0000834808
Rok założenia:
2020

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jako właścicielka studia fotograficznego Foto Patka zachęcam do współpracy głównie osoby prywatne, ...
Katowice, Jaworowa 58 lok. 1
Jako doświadczona fotograf jestem w stanie spełniać oczekiwania zarówno klientów indywidualnych, ja...
Sosnowiec, Warszawska 3 lok. 11, (pasaż pod dworcem PKP)
Wieloletnie doświadczenie w branży fotograficznej oraz działanie według najwyższych światowych stan...
Strzelce Opolskie, pl. Żeromskiego 5
Ofertę wynajmu fotobudki kierujemy zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Zamówieni...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Kogut Media Sp. z o.o." w rejestrze gospodarczym to: 9691641082. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 38582634500000. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000834808.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Przyszowice w województwie śląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2020 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Brzeg 4D. Kod pocztowy do korespondencji to: 44-178 Przyszowice. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.2404799934131N, 18.75665999836E. Branża Usługi fotograficzne to dziedzina, w której firma "Kogut Media Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Kogut Media Sp. z o.o.

Kogut Media Sp. z o.o., Przyszowice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Kogut Media Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.