Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7773158379
REGON: 385485677
Rok założenia:
2020

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...
Baner-Shop zajmuje się szeroko pojętą reklamą. Ma w ofercie wielkoformatowy druki solwentowy, tworz...
Jaki jest główny profil działalności firmy Arplex? Firma Arplex specjalizuje się w produkcji wyrobó...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7773158379 została umieszczona firma: "Km Trade Kamila Kołodziejczak". Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 385485677.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Kórnik w województwie wielkopolskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2020 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Melchiora Grześkowiaka 36 lok. 1. Korespondencyjny kod pocztowy to: 62-035 Kórnik. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.2256230860669N, 17.0843746359907E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: kamila.kolodziejczak91@gmail.com. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "Km Trade Kamila Kołodziejczak" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Km Trade Kamila Kołodziejczak

Km Trade Kamila Kołodziejczak, Kórnik

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Km Trade Kamila Kołodziejczak


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.