Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6332039490
REGON: 388441893
Rok założenia:
2021

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W naszej ofercie sprzedaży znaleźć można między innymi kosmetyki fryzjerskie. Mamy spory wybór szam...
Oferujemy kompleksową pielęgnację, bazując na konsultacjach, które pozwalają nam dokładnie określić...
Firma Beauty Angels swoją ofertę kieruje do osób prywatnych, a także do salonów działających w bran...
Każda kobieta marzy o zadbanych paznokciach, a założony przez nas sklep internetowy ManiNails.pl um...

O firmie

Firma "Klaudia Starostka Studio Urody" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6332039490. Numer REGON firmy to: 388441893.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Gogołowa w województwie śląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2021 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Cicha 23. Korespondencyjny kod pocztowy to: 44-323 Gogołowa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 49.9938029601294N, 18.5949584457752E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: claudia823@op.pl. "Klaudia Starostka Studio Urody" to firma działająca w branży Wyposażenie salonów kosmetycznych.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 668 238 244.

Kontakt

Kontakt Klaudia Starostka Studio Urody

Klaudia Starostka Studio Urody, Gogołowa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Klaudia Starostka Studio Urody


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.