Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7951532361
REGON: 651500282
KRS: 0000132965
Rok założenia:
1994

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W dzisiejszych czasach chyba ciężko znaleźć osobę, która nie lubiłaby dobrych, markowych ubrań. W g...
Od wielu lat sukcesywnie prowadzimy sklep obuwniczy, w którym zajmujemy się sprzedażą markowego dam...
Przecinek to stoisko z obuwiem znajdujące się we wrocławskim centrum handlowym Arena. U nas kupicie...
Stojąca lub siedząca praca to duże obciążenie dla stóp, a nieodpowiednie buty mogą powodować deform...

O firmie

Firma "Kazar Footwear Sp. z o.o. Salon firmowy" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7951532361. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 651500282. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000132965.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Lublin w województwie lubelskim. Początek działalności firmy na rynku to 1994 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na al. Spółdzielczości Pracy 36. Korespondencyjny kod pocztowy to: 20-147 Lublin. Kompletne współrzędne GPS to: 51.26446N, 22.57251E. "Kazar Footwear Sp. z o.o. Salon firmowy" to firma działająca w branży Sklepy obuwnicze.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Dzwoniąc pod numer telefonu: 81 444 88 05 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Kazar Footwear Sp. z o.o. Salon firmowy

Kazar Footwear Sp. z o.o. Salon firmowy, Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Kazar Footwear Sp. z o.o. Salon firmowy


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.