Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
08:00 - 16:00
Wt.
08:00 - 16:00
Śr.
08:00 - 16:00
Cz.
08:00 - 16:00
Pt.
08:00 - 16:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 9441867230
REGON: 357143036
Rok założenia:
2000

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Wszystkie akcesoria, zanim trafią na nasze półki, przechodzą szereg kontroli technicznych oraz test...
Obsługujemy osoby prywatne, jak również klientów biznesowych. Działamy w zakresie wywiadu gospodarc...
Moje doświadczenie detektywistyczne opieram na wieloletniej pracy w wydziałach operacyjnych, w tym ...
Hubert Lewandowski specjalizuje się w wywiadzie gospodarczym, co pozwala jego klientom na uzyskanie...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Kamaro Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 9441867230. Firma ma numer REGON: 357143036.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Kraków w województwie małopolskim. Działa na rynku od 2000 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: al. marsz. Focha 32 lok. 6. Kod pocztowy do korespondencji to: 30-119 Kraków. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.05777N, 19.91503E. Branża, w której specjalizuje się firma "Kamaro Sp. z o.o." to Agencje detektywistyczne.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Można nas odwiedzić w godzinach: Pn.-Pt.: 08:00-16:00.

Kontakt

Kontakt Kamaro Sp. z o.o.

Kamaro Sp. z o.o., Kraków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Kamaro Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.