Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7551612777
REGON: 300263813
Rok założenia:
2006

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...
Baner-Shop zajmuje się szeroko pojętą reklamą. Ma w ofercie wielkoformatowy druki solwentowy, tworz...
Reklama zewnętrza jest skuteczną i jednocześnie tanią formą dotarcia do klientów. Specjalistami od ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Joanna Lenicka Leo Art Marketing I Komunikacja" w rejestrze gospodarczym to: 7551612777. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 300263813.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Świątniki w województwie wielkopolskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2006 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Kórnicka 17B. Kod pocztowy do korespondencji to: 62-022 Świątniki. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.228769977393N, 16.9547900062263E. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "Joanna Lenicka Leo Art Marketing I Komunikacja" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Joanna Lenicka Leo Art Marketing I Komunikacja

Joanna Lenicka Leo Art Marketing I Komunikacja, Świątniki

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Joanna Lenicka Leo Art Marketing I Komunikacja


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.