Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9281779912
REGON: 301719014
Rok założenia:
2011

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

ABP THOR w Gnieźnie jest pracownią archeologiczną należącą do Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Prywat...
Firmę Relikt w Żaganiu prowadzimy celem wykonywania badań i nadzorów archeologicznych. Współpracuje...
Głównym przedmiotem działalności naszej firmy, są usługi archeologiczne. Jako kadra firmy Archeorep...
Zajmujemy się przede wszystkim świadczeniem usług archeologicznych. Do naszych zadań wchodzą badani...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9281779912 została umieszczona firma: "Joanna Kowalska-andrzejewska Pracownia Psychologiczna Entusiasmo". Numer REGON przedsiębiorstwa to: 301719014.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Poznań w województwie wielkopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2011. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Matejki 65a lok. 6. Korespondencyjny kod pocztowy to: 61-546 Poznań. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.4036770751432N, 16.8994900317542E. "Joanna Kowalska-andrzejewska Pracownia Psychologiczna Entusiasmo" to firma działająca w branży Usługi archeologiczne.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Joanna Kowalska-andrzejewska Pracownia Psychologiczna Entusiasmo

Joanna Kowalska-andrzejewska Pracownia Psychologiczna Entusiasmo, Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Joanna Kowalska-andrzejewska Pracownia Psychologiczna Entusiasmo


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.