Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5322044856
REGON: 146408759
KRS: 0000441856
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W ofercie firmy And-Pol można znaleźć szeroki wybór akcesoriów i części zamiennych do autobusów pro...
Działamy na rynku już od ponad dwudziestu lat, co bezpośrednio przekłada się na spore doświadczenie...
Doświadczony kierowca bierze pod uwagę sytuację, że prędzej czy później zmuszony będzie do zakupu n...
Sklep motoryzacyjny, który założyliśmy w Serocku, wyposażyliśmy w setki najróżniejszych produktów, ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy ""Jm Media" Sp. z o.o." w rejestrze gospodarczym to: 5322044856. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 146408759. Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) Spółki to: 0000441856.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Otwock w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2012. Firmę można odwiedzić pod adresem: Samorządowa 24. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 05-400 Otwock. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.1144029N, 21.274434E. Branża, w której specjalizuje się firma ""Jm Media" Sp. z o.o." to Sklepy z częściami samochodowymi.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 694 397 758 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt "Jm Media" Sp. z o.o.

"Jm Media" Sp. z o.o., Otwock

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie "Jm Media" Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.