Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5222551430
REGON: 147034605
Rok założenia:
2014

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Wólka Czosnowska, Wojska Polskiego 112
Planujesz kupić samochód z USA? Samochód ze Stanów Zjednoczonych i Kanady sprowadzi dla Ciebie firm...
Zapraszamy do Indygo Car Management, miejsca, gdzie zarówno przedsiębiorcy, jak i klienci indywidua...
Samochód jest podstawowym środkiem komunikacji, zwłaszcza w miejscach, gdzie nie można skorzystać z...
Zajmujemy się skupem oraz sprzedażą używanych samochodów osobowych. Zakup auta z rynku wtórnego umo...

O firmie

Firma "Jakub Wyszomirski Motografit" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5222551430. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 147034605.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Warszawa w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 2014 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Henryka Brodatego 5. Kod pocztowy do korespondencji to: 01-494 Warszawa. Kompletne współrzędne GPS to: 52.2293230590774N, 21.0477262014315E. Branża Sprzedaż samochodów używanych to dziedzina, w której firma "Jakub Wyszomirski Motografit" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 22 863 96 33 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Jakub Wyszomirski Motografit

Jakub Wyszomirski Motografit, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Jakub Wyszomirski Motografit


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.