Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6462940605
REGON: 363466220
Rok założenia:
2016
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Tychy, Przemysłowa 55
Specjalizujemy się w wynajmie hal produkcyjnych oraz sprzedaży mieszkań i działek budowlanych. Ofer...
Planujecie Państwo kupno lub sprzedaż nieruchomości? Służymy fachowym wsparciem na każdym etapie tr...
Na rynku nieruchomości działamy od 2016 roku. Naszą podstawową działalność stanowi obsługa obrotu n...
Zapewniamy kompleksowe wsparcie w zakupie i sprzedaży domów, mieszkań oraz działek budowlanych. Dok...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Imo Nieruchomości Kinga Kania Mirosław Misiura S.C." w rejestrze gospodarczym to: 6462940605. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 363466220.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Tychy w województwie śląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2016 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Fabryczna 11. Korespondencyjny kod pocztowy to: 43-100 Tychy. Kompletne współrzędne GPS to: 50.1019503N, 19.0143735E. Firma "Imo Nieruchomości Kinga Kania Mirosław Misiura S.C." prowadzi swoją działalność w branży Nieruchomości.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 32 215 68 84 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Imo Nieruchomości Kinga Kania Mirosław Misiura S.C.

Imo Nieruchomości Kinga Kania Mirosław Misiura S.C., Tychy

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Imo Nieruchomości Kinga Kania Mirosław Misiura S.C.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.