Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5210284420
Rok założenia:
1992

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Białystok, Orzeszkowej 17 lok. 25
Zajmujemy się przede wszystkim sprzedażą profesjonalnych środków do mycia i dezynfekcji. Aktualnie ...
Głównym profilem naszej działalności jest chemia gospodarcza. Zajmujemy się sprzedażą różnego rodza...
Kołbacz, Warcisława 5b
Od 1992 roku hurtownia Elte prowadzi sprzedaż zaopatrzenia gastronomii i hotelarstwa w artykuły opa...

O firmie

Firma "Imca s.c. Jan Bogacki, Magdalena Bogacka" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5210284420.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Dąbrowa Chotomowska w województwie mazowieckim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 1992 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Lipowa 45. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 05-123 Dąbrowa Chotomowska. Kompletne współrzędne GPS to: 52.4206500133433N, 20.864070015494E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: info@mydelka.com.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Imca s.c. Jan Bogacki, Magdalena Bogacka" to Chemia gospodarcza.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 22 353 96 56.

Kontakt

Kontakt Imca s.c. Jan Bogacki, Magdalena Bogacka

Imca s.c. Jan Bogacki, Magdalena Bogacka, Dąbrowa Chotomowska

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Imca s.c. Jan Bogacki, Magdalena Bogacka


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.