Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5911707072
REGON: 382005659
Rok założenia:
2018

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Poprzez reklamy wizualne najłatwiej zainteresować ofertą handlową albo usługową klientów. Jeśli zal...
Cała nasza działalność opiera się na kreowaniu dobrego wizerunku Klientów. Składa się na to wiele r...
Olsztyn, kard. Stefana Wyszyńskiego 1
Nasza oferta jest rezultatem wnikliwej analizy najnowszych trendów panujących na rynku, w bardzo do...
Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Idea Group Filip Żynda" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5911707072. Numer REGON firmy to: 382005659.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Gdynia w województwie pomorskim. Początek działalności firmy na rynku to 2018 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: al. marsz. Piłsudskiego 50 lok. 20. Kod pocztowy do korespondencji to: 81-382 Gdynia. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 54.509531N, 18.540513E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: sklep@clearence.pl. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "Idea Group Filip Żynda" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Idea Group Filip Żynda

Idea Group Filip Żynda, Gdynia

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Idea Group Filip Żynda


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.