Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6472526505
REGON: 241550219
KRS: 0000352850
Rok założenia:
2010
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasza oferta to głównie szkolenia BHP wstępne i okresowe. Szkolenia wstępne skierowane są do osób r...
Prowadzimy centrum, w którym zajmujemy się usługami szkoleniowymi dla osób pragnących podnosić swoj...
Zajmujemy się prowadzeniem akademii, w której proponujemy młodszym dzieciom zajęcia ogólnorozwojowe...
Nasza oferta jest kompleksowa, obejmując projektowanie, audyty z prowadzenia książek obiektu budowl...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6472526505 została umieszczona firma: "HTM Lean sp.j. Malirz i Wspólnicy". Firma ma numer REGON: 241550219. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000352850.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Wodzisław Śląski w województwie śląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2010 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Poprzeczna 7. Korespondencyjny kod pocztowy to: 44-300 Wodzisław Śląski. Kompletne współrzędne GPS to: 49.9895114975649N, 18.4487536806674E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@htmlean.pl. Firma "HTM Lean sp.j. Malirz i Wspólnicy" prowadzi swoją działalność w branży Szkolenia i kursy.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt HTM Lean sp.j. Malirz i Wspólnicy

HTM Lean sp.j. Malirz i Wspólnicy, Wodzisław Śląski

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie HTM Lean sp.j. Malirz i Wspólnicy


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.