Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6252296983
REGON: 243009642
Rok założenia:
2020

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasze oleje są w w stu procentach naturalne, nierafinowane i pochodzą z pierwszego tłoczenia. Wszel...
Już od 1998 roku zajmujemy się produkcją kontraktową, profesjonalnym doradztwem w zakresie koloryst...
W Formacji Piękna wykonuję przede wszystkim zabiegi kosmetyczne obejmujące skórę twarzy. Ich celem ...
Witaj w świecie Jo Lillé, gdzie piękno i harmonia z naturą są nieodłącznymi elementami codziennej p...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Holisfera Marta Holi" w rejestrze gospodarczym to: 6252296983. Firma ma numer REGON: 243009642.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Dąbrowa Górnicza w województwie śląskim. Działa na rynku od 2020 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Królowej Jadwigi 44. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 41-300 Dąbrowa Górnicza. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.3342415070965N, 19.2174820238263E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: holisfera@gmail.com. Branża, w której specjalizuje się firma "Holisfera Marta Holi" to Producenci i hurtownie kosmetyków.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 883 764 770.

Kontakt

Kontakt Holisfera Marta Holi

Holisfera Marta Holi, Dąbrowa Górnicza

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Holisfera Marta Holi


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.