Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8982118232
REGON: 020519519
Rok założenia:
2007

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...
Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...
Baner-Shop zajmuje się szeroko pojętą reklamą. Ma w ofercie wielkoformatowy druki solwentowy, tworz...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8982118232 została umieszczona firma: "HIGH OUALITY PR". Numer REGON firmy to: 020519519.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Gniezno w województwie wielkopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2007. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Grzybowo 15. Kod pocztowy do korespondencji to: 62-200 Gniezno. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.5396179035725N, 17.5989881559751E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: jan@highquality.pl. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "HIGH OUALITY PR" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 71 347 74 84.

Kontakt

Kontakt HIGH OUALITY PR

HIGH OUALITY PR, Gniezno

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie HIGH OUALITY PR


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.