Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8561233579
Rok założenia:
2008

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Specjalizujemy się w kompleksowych usługach w zakresie przewiertów sterowanych. Oferujemy Państwu r...
Specjalizujemy się w kompleksowych usługach w zakresie przewiertów sterowanych. Oferujemy Państwu r...
Roboty budowlano-wiertnicze najlepiej powierzyć nam! W Ramar legitymujemy się niezbędnym doświadcze...
Głównie możecie Państwo liczyć z naszej strony na realizację prac związanych z budową instalacji or...

O firmie

Firma "Grund-Max II Krzysztof Dobrowolski" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8561233579.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Nowogard w województwie zachodniopomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2008. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: 3 Maja 48. Korespondencyjny kod pocztowy to: 72-200 Nowogard. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 53.6655344282426N, 15.1142960192603E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: grundmaxnowogard@vp.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Grund-Max II Krzysztof Dobrowolski" to Technologie bezwykopowe.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 695 963 890.

Kontakt

Kontakt Grund-Max II Krzysztof Dobrowolski

Grund-Max II Krzysztof Dobrowolski, Nowogard

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Grund-Max II Krzysztof Dobrowolski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.