Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5252601670
REGON: 36027453700000
KRS: 0000531589
Rok założenia:
2014

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmujemy się zarówno produkcją, jak i dystrybucją elementów plastikowych, które znajdują zastosowa...
W ramach prowadzenia działalności zajmujemy się tworzeniem artykułów z tworzyw sztucznych. Działamy...
Konstantynów Łódzki, Niesięcin 5
Obróbka tworzyw sztucznych jest naszą specjalnością. Nasze nowoczesne zaplecze techniczne pozwala n...
Firma Paszkowiak projektuje i produkuje wyroby w ramach jednorazowych zamówień i dłuższych serii pr...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Green House Global Sp. z o.o." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5252601670. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 36027453700000. Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) Spółki to: 0000531589.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Lubliniec w województwie śląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2014. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Niegolewskich 5. Kod pocztowy do korespondencji to: 00-061 Lubliniec. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.6718323921569N, 18.7030589607843E. Branża Wyroby z tworzyw sztucznych to dziedzina, w której firma "Green House Global Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Green House Global Sp. z o.o.

Green House Global Sp. z o.o., Lubliniec

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Green House Global Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.