Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9910144752
REGON: 531607225
Rok założenia:
2000
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Od dwudziestu lat firma AGM z Zabrza prowadzi działalność konsultingową oraz szkoleniową. Ma bogate...
W mojej pracy skupiam się na dwóch kluczowych obszarach: doradztwie zawodowym oraz działalności Hea...
Katowice, Rolna 43 B
Oferujemy Państwu kompleksowe usługi w zakresie konsultingu, a w szczególności konsultingu spawalni...
Kraków, Czerwone Maki 57 lok. 43
Jesteśmy świadomi, że każdy biznes jest inny, dlatego podchodzimy do każdego klienta indywidualnie....

O firmie

Firma "Good - Tex - Centrum Przemysław Chwaliński" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9910144752. Firma ma numer REGON: 531607225.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Dąbrowa w województwie opolskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2000 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Korczaka 3. Korespondencyjny kod pocztowy to: 49-120 Dąbrowa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.6879778157913N, 17.7552735456766E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: pchwalinski@chwalinski.com.pl. Firma "Good - Tex - Centrum Przemysław Chwaliński" prowadzi swoją działalność w branży Konsulting.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Good - Tex - Centrum Przemysław Chwaliński

Good - Tex - Centrum Przemysław Chwaliński, Dąbrowa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Good - Tex - Centrum Przemysław Chwaliński


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.