Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8231575087
REGON: 146196286
Rok założenia:
2012
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, Korkowa 135/137 lok. 111
Oferta firmy Progresja to przede wszystkim medytacje i warsztaty rozwoju osobistego. Odpowiednie są...
Warszawa, Napoleona Bonaparte 79B
Jestem certyfikowaną nauczycielką Mindfulness w nurcie MBLC, superwizorką w Mindfulness Assotiation...
Warszawa, Lwowska 7 lok. 5
Od niemal ćwierć wieku specjalizujemy się w szkoleniach z zakresu wystąpień publicznych i komunikac...
Głównym profilem prowadzonej przez nas działalności jest przeprowadzanie szkoleń dla liderów. Stara...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8231575087 została umieszczona firma: "Gm Group Grzegorz Hanusz". Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 146196286.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2012. Firmę można odwiedzić pod adresem: Żonkilowa 34. Korespondencyjny kod pocztowy to: 04-775 Warszawa. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.2028514974873N, 21.1606161977013E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: marcin-baranski@o2.pl. Firma "Gm Group Grzegorz Hanusz" prowadzi swoją działalność w branży Szkolenia i kursy.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Gm Group Grzegorz Hanusz

Gm Group Grzegorz Hanusz, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Gm Group Grzegorz Hanusz


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.