Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5891858298
REGON: 221148987
Rok założenia:
2011

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Gdańsk, Nieborowska 35 lok. 10
Głównym profilem naszej działalności jest hydraulika siłowa. Specjalizujemy się w remontowaniu, mod...
Do naszych zadań wchodzą prace związane z naprawą maszyn rolniczych. Mamy odpowiednie kwalifikacje ...
Głównym profilem naszej działalności jest serwis maszyn przemysłowych. Wykonujemy prace związane z ...
Szczytniki Duchowne, Relaks 9A
Jesteśmy jedynym przedsiębiorstwem, które posiada wyłączność dystrybucyjną na urządzenia najlepszyc...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Gizela Mariusz Marg" w rejestrze gospodarczym to: 5891858298. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 221148987.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Gdynia w województwie pomorskim. Działa na rynku od 2011 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Filipkowskiego 19 lok. 32. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 83-333 Gdynia. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 54.4866154421863N, 18.4281423793243E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: gizela.mariusz@gmail.com. Branża Regeneracja maszyn to dziedzina, w której firma "Gizela Mariusz Marg" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Gizela Mariusz Marg

Gizela Mariusz Marg, Gdynia

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Gizela Mariusz Marg


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.