Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
09:00 - 17:00
Wt.
09:00 - 17:00
Śr.
09:00 - 17:00
Cz.
09:00 - 17:00
Pt.
09:00 - 17:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 1080004850
REGON: 141334039
KRS: 0000304735
Rok założenia:
2008
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Oferujemy Państwu kompleksowe usługi bankowe. Swoją ofertę kierujemy do klientów indywidualnych, in...
Dąbrowa Tarnowska, Jagiellońska 1a
Zadowolenie klientów zawsze stawiamy na pierwszym miejscu. Wyróżnia nas nie tylko bogate doświadcze...
Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom, BS Jordanów stale doskonali i rozwija ofertę produktową. S...
Nasza oferta dla osób, które prowadzą działalność gospodarczą oraz dla rolników obejmuje między inn...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Getin Noble Bank S.A. Punkt Obsługi Klienta" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 1080004850. Firma ma numer REGON: 141334039. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000304735.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Biłgoraj w województwie lubelskim. Początek działalności firmy na rynku to 2008 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Lubelska 7. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 23-400 Biłgoraj. Kompletne współrzędne GPS to: 50.541277N, 22.7202257254902E. Firma "Getin Noble Bank S.A. Punkt Obsługi Klienta" prowadzi swoją działalność w branży Banki.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 84 686 12 78 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług. Działamy w godzinach: Pn.-Pt.: 09:00-17:00.

Kontakt

Kontakt Getin Noble Bank S.A. Punkt Obsługi Klienta

Getin Noble Bank S.A. Punkt Obsługi Klienta, Biłgoraj

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (2)

Opinie o firmie Getin Noble Bank S.A. Punkt Obsługi Klienta


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

1.0

Opinie użytkowników

Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
11.08.2013
Nie polecam nikomu tego banku. Pracownicy są niekompetentni. Żeby Cie ktoś łaskawie obsłużył trzeba czekać prawie godzinę. Doliczają sobie różne opłaty, których wcześniej nie było tylko po to by chyba człowieka zdenerwować i pokazać mu swoją wyższość. Na szczęście nie mam zamiaru się więcej pokazywać w tym banku, i jak ktoś sobie ceni podejście do klienta oraz czas to również nie polecam wizyty w tej placówce.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
11.06.2013
Próba dodzwonienia się jest skazana na niepowodzenie..