Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6340194590
Rok założenia:
1990
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom, BS Jordanów stale doskonali i rozwija ofertę produktową. S...
Dąbrowa Tarnowska, Jagiellońska 1a
Zadowolenie klientów zawsze stawiamy na pierwszym miejscu. Wyróżnia nas nie tylko bogate doświadcze...
Oferujemy Państwu kompleksowe usługi bankowe. Swoją ofertę kierujemy do klientów indywidualnych, in...
Nasza oferta dla osób, które prowadzą działalność gospodarczą oraz dla rolników obejmuje między inn...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6340194590 została umieszczona firma: "Getin Bank S.A. Centrum kredytów samochodowych. Oddział".

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Jastrzębie-Zdrój w województwie śląskim. Działa na rynku od 1990 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Harcerska 14. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 44-335 Jastrzębie-Zdrój. Kompletne współrzędne GPS to: 49.9523N, 18.61066E. Branża, w której specjalizuje się firma "Getin Bank S.A. Centrum kredytów samochodowych. Oddział" to Banki.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 32 475 67 11.

Kontakt

Kontakt Getin Bank S.A. Centrum kredytów samochodowych. Oddział

Getin Bank S.A. Centrum kredytów samochodowych. Oddział, Jastrzębie-Zdrój

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (19)

Opinie o firmie Getin Bank S.A. Centrum kredytów samochodowych. Oddział


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

1.2

Opinie użytkowników

Marcin
Marcin
1.0
04.12.2016
Masakra. Chcą bez podania przyczyny wymusić podanie wielkości przychodów mojej firmy. Mam zawsze nadpłatę i 6 rat do końca. Nokomu nie polecam
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
17.12.2014
Ten bank powinien zniknąć z mapy banków w Polsce. Kompletna ignorancja klienta. Telefonicznie nic kompletnie nie można załatwić. Ja od roku piszę, dzwonię w sprawie pisma do wydziału komunikacji które pozwoli wykreślić bank jako współwłaściciela i nic . Dzisiaj po bezskutecznych dwóch godzinach starań o kontakt .decyzję o przekazaniu sprawy do kancelarii prawnej. Niestety inaczej się chyba nie da.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
13.11.2014
Po zmianach to jakaś tragedia, Bankowość internetowa była idealna, teraz jest dramatycznie poplątana, mobilna to same błędy w łączeniu z serwerem banku, a było tak pięknie. 5 dni kombinowali, aż przekombinowali, szukam innego banku, bo Getin kończy się. NIE POLECAM!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
09.10.2014
Brak kontaktu telefonicznego, to skandal.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
22.09.2014
witam,czytam te recenzje i opinie petentów i aż mnie gotuje ,przechodziłem te same historie ,że taki Bank ma prawo działania,zero poszanowania godności klienta (państwo w państwie),najgorsza jednostka z jaką się do tej pory spotkałem!!!!!!!!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
09.09.2014
syf.... dopisali mi kredytobiorce nie płaciłem w tym okresie przez 3 miesiące to wyjaśniali oczywiste było to ze wdarł im się jakiś błąd kogoś to interesowało nie dopierdzielili mi 3 kary masakra za nie dotrzymanie warunków umowy. Miałem z nimi takie wojny ze szkoda gadać uważam ta firmę za złodziei oszustów i nie polecam. Podejście do klienta masakryczne (wyzwiska, upokarzanie, rozłączanie się oddział w jastrzębiu zdroju i zwykle placówki get in banku umywają ręce nie ma winnych danej sytuacji im im podobnych !!! zapłaciłem od kwoty 60 tys 70 tys odsetek i ich wyimaginowanych kosztów itd sprawa dawno u adwokata i jest na dobrej drodze. tak więc powiem raz jeszcze uważajcie i pomyślcie dlaczego on zawsze dają kredyt prawie każdemu :) ja byłem młody dziś wiem ile mnie to nerwów kosztowało dla porównania kupiłem vw Phaetona za 61 tys zł w kredycie w bph bank i muszę oddać tylko 5 tys więcej :) czy np w pko bp wziąłem Mitsubishi fuso 2008 rok za 40 tys w kredycie do oddania 46tyś...
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
30.07.2014
10 lipca umarł mój tata,który miał kredyt na samochód w tym po****** banku. pomijając już fakt, że nikt, ani w czasie pierwszej rozmowy kiedy praktycznie ryczałam w słuchawkę ani później nie wyraził współczucia, to dowiedziałam się tylko i wyłącznie, że mam dalej płacić raty. ponieważ rata jest wysoka i ani ja ani mama, które jesteśmy spadkobiercami nie będzie jeździła tym samochodem, chciałyśmy spłacić kredyt w całości, sprzedać go i zapomnieć o sprawie. okazało się to niemożliwe. jedyny kontakt z bankiem jest przez infolinię, a tutaj nie można sie dowiedzieć niczego, oprócz tego, że bank ma 30 albo 10 dni - bo miałam różne informacje na odpowiedź. mimo złożonego w placówce banku pisma, po ponad tygodniu na infolinii nie mają informacji w systemie i nic mi nie mogą powiedzieć. a czas nagli, bo jutro kończy się oc i ac samochodu. nie ma już miejsca w komentarzu żeby napisać jak bardzo jestem wściekła na ten bank. będę go odradzała każdemu!!!!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
02.07.2014
Jestem nękany telefonami i smsami za pieniadze ktory podobno jestem im winny z tytulu nieoplaconego ubezpieczenia, ubezpieczenie place w towarzystwie przez nich wskazanym. Tragedia, agenci delikatnie mowiac sa szorstcy.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
26.06.2014
Kategorycznie Odradzam od pięciu lat mam tam kredyt samochodowy i co roku mam problem z dokumentami AC - ja wysyłam oni nie dostają i wpychają mi na siłę umowę z Link4, narażają mnie na stres i dodatkowa pracę z udowodnieniem, ze dokumenty zostały im przesłane. Jak tylko skończy mi się umowa chyba upiję się ze szczęścia - najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
5.0
25.06.2014
najlepszy bank na świecie!!!!!!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
23.06.2014
Brak kontaktu telefonicznego. Przysyłają pisma nie można jednak niczego wyjaśnić telefonicznie
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
17.06.2014
Odradzam ten bank to kpina co oni tam robią.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
10.06.2014
Spłaciłam te z kredyt i czekam od prawie pół roku na potwierdzenie spłaty.Więc to standard
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
06.05.2014
splacilem kredyt,mam nadplate,od miesiaca nie otrzymalem,zadnego potwierdzenia,mimo telefonow do ich centrum.Zero kompetencji,Ale to chyba standard
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
24.04.2014
nigdy więcej! każdy bank tylko nie ten! za błędy banku najpierw odpowiada kredytobiorca! bałagan! spłaciłem kredyt, dostałem potwierdzenie rozliczenia, wyliczyli nadpłatę po czym po miesiącu otrzymuję informację o zaległości ! przyjęli reklamację , potwierdzili błąd po stronie banku...po czym dostałem następnego dnia sms od firmy windykacyjnej! dzień po wyjaśnieniach! po dalszych moich wyjaśnieniach - koszt połączenia - firma windykacyjna również potwierdziła winę banku! czekam co dalej! a wszystko w ramach zapewnienia o najwyższym standardzie świadczonych usług - zapowiedź przy każdej próbie połączenia!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
10.04.2014
nigdy wiecej do czynienia z tym bankiem--wszystkim znajomym to powiedzialemi napewno kredyty na firme samochodowe nie w tym banku-arogancja i chamstwo na kazdym kroku....
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
22.03.2014
Totalna porażka współpraca a tym bankiem na początku haczy w umowie kredytowej, a teraz nie mozna się z nimi dogadać !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
03.03.2014
Tragedia, spłacam kredyt na 140tyś samochody na firme, w jednej sprawie 5 razy sie kontaktowałem i nic nie mozna załatwić, kaza spisywać upowaznienia a potem ich nie maja w bazie i ciagle ten sam problem, nastepny zakup napewno w innej firmie!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
21.01.2014
amatorszczyzna na całej linii, brak kultury przez pracowników infolinii, brak możliwości normalnego kontaktu w danej sprawie. zacofanie wzg. inf. na poziomie "Indian".