Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9462628513
REGON: 382153029
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasza firma świadczy usługi produkcyjno-usługowo-handlowe. Jesteśmy obecnie jednym z największych p...
Nasza pracownia wyposażona jest w innowacyjny sprzęt. To dzięki niemu możemy realizować nawet najba...
Starachowice, marsz. Józefa Piłsudskiego 131
Dotarcie do potencjalnych klientów wymaga zareklamowania produktów, usług i wydarzeń, dlatego oferu...
Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie usług poligraficznych. Posiadamy 29-letnie do...

O firmie

Firma "Gębała Marketing - Aleksandra Gębała" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9462628513. Numer REGON firmy to: 382153029.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Lublin w województwie lubelskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2019. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Sądowa 2 lok. 11. Kod pocztowy do korespondencji to: 20-209 Lublin. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.2425850289081N, 22.6072370608134E. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "Gębała Marketing - Aleksandra Gębała" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Gębała Marketing - Aleksandra Gębała

Gębała Marketing - Aleksandra Gębała, Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Gębała Marketing - Aleksandra Gębała


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.