Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6652770394
REGON: 302595695
Rok założenia:
2013
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W pracowni badań psychotechnicznych oferuję badania pisemne, a także przy pomocy specjalistycznej a...
Moją specjalnością jest psychologia transportu. Posiadam certyfikat, który upoważnia mnie do przepr...
Do Poradni specjalistycznych Medica może zgłosić się każda osoba, która czuje, że wymaga porady alb...
Oferta Anny Nogaj skierowana jest przede wszystkim do osób obcujących z muzyką i światem artystyczn...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Gabinet Psychologiczny Ewa Szkudlarek" w rejestrze gospodarczym to: 6652770394. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 302595695.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Poznań w województwie wielkopolskim. Działa na rynku od 2013 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Fredry 7 lok. 9. Korespondencyjny kod pocztowy to: 62-020 Poznań. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.4091333345024N, 16.9194657878682E. Branża, w której specjalizuje się firma "Gabinet Psychologiczny Ewa Szkudlarek" to Psycholodzy.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 500 266 099 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Gabinet Psychologiczny Ewa Szkudlarek

Gabinet Psychologiczny Ewa Szkudlarek, Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Gabinet Psychologiczny Ewa Szkudlarek


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.