Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7161151185
REGON: 221942120
Rok założenia:
2013
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Gdynia, Nowogrodzka 17 lok. 12
Zajmuję się pomocą osobom, które borykają się z problemami natury psychologicznej. Posiadam kwalifi...
Puck, Wojska Polskiego 2A, (rondo M. Płażyńskiego - I piętro)
W naszej pracowni psychologicznej skupiamy się przede wszystkim na obsłudze Klientów w zakresie psy...
Starogard Gdański, Hallera 13 lok. 2p
Życie często stawia przed nami różnorodne wyzwania i trudności, z którymi nie zawsze jesteśmy w sta...

O firmie

Firma "Gabinet Psychologiczny Agnieszka Mirecka" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7161151185. Numer REGON firmy to: 221942120.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Gdynia w województwie pomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2013. Przedsiębiorstwo znajduje się na Eugeniusza Kwiatkowskiego 102C lok. 10. Korespondencyjny kod pocztowy to: 81-156 Gdynia. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 54.5164298249266N, 18.4566140026347E. "Gabinet Psychologiczny Agnieszka Mirecka" to firma działająca w branży Psycholodzy.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 503 094 369 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Gabinet Psychologiczny Agnieszka Mirecka

Gabinet Psychologiczny Agnieszka Mirecka, Gdynia

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Gabinet Psychologiczny Agnieszka Mirecka


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.