Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5252818004
REGON: 38575406000000
KRS: 0000833015
Rok założenia:
2020
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Mazowieckie Stowarzyszenie Na Rzecz Dzieci i Młodzieży z Mózgowym Porażeniem Dziecięcym - "Krok Dal...
Chorzów, Powstańców 70 lok. 3
Obecnie poszukujemy osób i firm, które chciałyby zaangażować się w naszą działalność charytatywną. ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Fundacja Wiedza Nauka Przyszłość" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5252818004. Numer REGON firmy to: 38575406000000. Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) Spółki to: 0000833015.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2020 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Trębacka 4. Korespondencyjny kod pocztowy to: 00-074 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.2432571942331N, 21.0122800143239E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@fwnp.pl. Firma "Fundacja Wiedza Nauka Przyszłość" prowadzi swoją działalność w branży Fundacje.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 508 397 342 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Fundacja Wiedza Nauka Przyszłość

Fundacja Wiedza Nauka Przyszłość, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Fundacja Wiedza Nauka Przyszłość


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.