Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8863009175
REGON: 38362680800000
KRS: 0000790516
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Reklama zewnętrza jest skuteczną i jednocześnie tanią formą dotarcia do klientów. Specjalistami od ...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...
Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Baner-Shop zajmuje się szeroko pojętą reklamą. Ma w ofercie wielkoformatowy druki solwentowy, tworz...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Fundacja Terra Visum Exploring" w rejestrze gospodarczym to: 8863009175. Firma ma numer REGON: 38362680800000. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000790516.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Wałbrzych w województwie dolnośląskim. Działa na rynku od 2019 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Witosa 26. Kod pocztowy do korespondencji to: 58-306 Wałbrzych. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.82637N, 16.30207E. Firma "Fundacja Terra Visum Exploring" prowadzi swoją działalność w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 665 269 091.

Kontakt

Kontakt Fundacja Terra Visum Exploring

Fundacja Terra Visum Exploring, Wałbrzych

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Fundacja Terra Visum Exploring


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.