Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8141358713
REGON: 830455413
Rok założenia:
2000
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Rzeszów, al. gen. Okulickiego 5
Wzrok to jeden z naszych najcenniejszych zmysłów, stanowiący kluczowy element w naszym codziennym f...
Rzeszów, Jagiellońska 8
Wzrok, to jedno z najcenniejszych zmysłów, które kształtuje nasze postrzeganie świata i wpływa na s...
Rzeszów, ks. Dymnickiego 1
Twój Optyk w Rzeszowie to miejsce, gdzie wykonacie badanie wzroku. Przeprowadzamy badania optometry...
Dębica, Jana III Sobieskiego 7
Oferujemy Państwu kompleksowe usługi optyczne. Naszym zadaniem jest okulistyczne badanie dna oka, b...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8141358713 została umieszczona firma: "Fryc Maria Zakład OPTYKi Okularowej "OPTYK"". Numer REGON firmy to: 830455413.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Kolbuszowa w województwie podkarpackim. Działa na rynku od 2000 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: pl. Wolności 59. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 36-100 Kolbuszowa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.2445972030126N, 21.7761190395949E. "Fryc Maria Zakład OPTYKi Okularowej "OPTYK"" to firma działająca w branży Optycy.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Fryc Maria Zakład OPTYKi Okularowej "OPTYK"

Fryc Maria Zakład OPTYKi Okularowej "OPTYK", Kolbuszowa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Fryc Maria Zakład OPTYKi Okularowej "OPTYK"


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.