Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 1250160722
REGON: 010260383
Rok założenia:
1992

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, Radzymińska 163
Oferujemy pomoc w tych niezwykle bolesnych chwilach, kiedy muszą Państwo pożegnać bliską osobę. Kom...
Warszawa, Radzymińska 163
Oferujemy pomoc w tych niezwykle bolesnych chwilach, kiedy muszą Państwo pożegnać bliską osobę. Kom...
Działamy przez całą dobę, ponieważ rozumiemy, że w takich chwilach potrzebna jest natychmiastowa po...
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że utrata bliskiej osoby wiąże się z ogromnym smutkiem, bólem i żal...

O firmie

Firma "Franczak Roman. Usługi pogrzebowe" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 1250160722. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 010260383.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Ząbki w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 1992 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Piłsudskiego 130. Kod pocztowy do korespondencji to: 05-091 Ząbki. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.28182N, 21.11158E. Branża, w której specjalizuje się firma "Franczak Roman. Usługi pogrzebowe" to Usługi pogrzebowe.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 22 781 51 05 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Franczak Roman. Usługi pogrzebowe

Franczak Roman. Usługi pogrzebowe, Ząbki

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Franczak Roman. Usługi pogrzebowe


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.