Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8952012948
REGON: 021883581
KRS: 0000420931
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W ofercie hurtowni Lipstore, mieszczącej się w Kielcach, znajdziecie bogaty wybór produktów znajduj...
Staramy się żyć w zgodzie z naturą i przekonywać do tego innych, dlatego do naszych zadań należy wy...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Flc Polska Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8952012948. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 021883581. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000420931.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Wrocław w województwie dolnośląskim. Działa na rynku od 2012 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Muchoborska 18. Kod pocztowy do korespondencji to: 54-424 Wrocław. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.10995N, 16.97077E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: sekretariat@flcpharma.com. Firma "Flc Polska Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność w branży Hurtownie i producenci farmaceutyków.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 71 349 99 46 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Flc Polska Sp. z o.o.

Flc Polska Sp. z o.o., Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Flc Polska Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.