Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9372383002
REGON: 365073460
Rok założenia:
2016
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Łódź, Łagiewnicka 54 lok. 56
PowerFizjo to gabinet, w którym pomagam w powrocie do zdrowia po urazach, chorobach i operacjach. D...
Zajmuję się rehabilitacją pacjentów po urazach oraz operacjach. Mój gabinet wyposażyłem w specjalis...
Piotrków Trybunalski, Kostromska 66 lok. 4
Centrum rehabilitacyjne Fizjomedsport7 założyliśmy z myślą o osobach, które szukają pomocy fizjoter...
Sieradz, al. Grunwaldzka 1C
W moim gabinecie zajmuję się rehabilitacją stanów ostrych oraz przewlekłych. Przyjmuję osoby dorosł...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Fizjoprosport Teresa Dobija" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 9372383002. Firma ma numer REGON: 365073460.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Łódź w województwie łódzkim. Początek działalności firmy na rynku to 2016 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Piotrkowska 41 lok. 4. Kod pocztowy do korespondencji to: 90-640 Łódź. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.7711736673647N, 19.4551644511373E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: teresadob@poczta.fm. Przedsiębiorstwo "Fizjoprosport Teresa Dobija" działa od lat w branży Rehabilitacja.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Zakres działalności

Kontakt

Kontakt Fizjoprosport Teresa Dobija

Fizjoprosport Teresa Dobija, Łódź

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Fizjoprosport Teresa Dobija


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.