Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8222069479
REGON: 141129612
Rok założenia:
2007

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jesteśmy młodą, prężnie rozwijającą się firmą, która zajmuje się sprzedażą ogrodzeń. Od kilku lat k...
Głównym profilem naszej działalności jest produkcja drzwi oraz bram garażowych. Posiadamy 27-letnie...
Systemy ogrodzeniowe nie tylko zapewniają bezpieczeństwo ludzi i mienia, ale również wpływają na es...
Ogrodzenia, które Państwu dostarczamy są wytrzymałe, estetyczne i praktyczne. Nie ograniczając się ...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8222069479 została umieszczona firma: "Firmont. Mariusz Kiljańczyk". Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 141129612.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Dobre w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2007 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Przemysłowa 3. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 05-307 Dobre. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.32179N, 21.67822E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: firmont@firmont.pl. Przedsiębiorstwo "Firmont. Mariusz Kiljańczyk" działa od lat w branży Bramy, ogrodzenia i kraty.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 25 757 11 69.

Kontakt

Kontakt Firmont. Mariusz Kiljańczyk

Firmont. Mariusz Kiljańczyk, Dobre

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Firmont. Mariusz Kiljańczyk


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.